Friday, August 30, 2013

Le Grand Taureau i lipcowy zachód słońca nad Pontarlier

Jeszcze przed wyjazdem do Polski wybraliśmy się na niedzielny spacer po górach. Upał dawał się wtedy niemiłosiernie we znaki, ale nie zważając na trudy pogodowe postanowiliśmy "wspiąć" się na Le Grand Taureau, czyli jedną z pobliskich gór (1323 m n.p.m.). Jako, że samo Pontarlier leży już dość wysoko, o czym wspominałam już chyba kilka razy (ponad 800 m n.p.m.) do szczytu Le Grand Taureau nie mieliśmy aż tak "daleko" ;) Poniżej kilka zdjęć z naszego spaceru.

Innym lipcowym wieczorem postanowiliśmy uwiecznić zachód słońca nad Pontarlier. Wjeżdżając samochodem na wysokość ponad 1000 m. n.p.m. mogliśmy podziwiać panoramę naszego miasta i pstryknąć kilka fotek, czego efekty można zobaczyć poniżej.

W najbliższą niedzielę może znowu uda nam się gdzieś wyruszyć, aby zwiedzić kolejne malownicze zakamarki naszej okolicy. Mówiąc szczerze w naszym departamencie, jak i w sąsiednich jest tyle do zobaczenia, że nie wiem od czego zacząć. No i oczywiście Szwajcaria, od której dzieli nas raptem 14 km! Jak tylko pogoda pozwoli, ruszamy na kolejne jednodniowe wypady, z których zdjęcia niewątpliwie znajdą się na blogu.

W drodze na Le Grand Taureau

Już na szczycie Le Grand Taureau

Widok z góry

A w oddali Pontarlier

Zachód słońca nad Pontarlier

2 comments:

1. Mieszkacie w ladnej okolicy:) A miejsce (na szczycie) wydaje sie idealne na pikniki:)

ReplyDelete
    Replies
    1. Okolicę mamy naprawdę malowniczą, a to miejsce na szczycie rzeczywiście nadaje się idealnie na piknik :)